• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Lån i 30 000 kr-klassen

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Söker någon långivare som är hyfsat "lätt" och erbjuder lång återbetalningstid. Skaplig ränta är en bonus så klart. Min UC är bra, 2,3 nånting, men har ganska hög skuldsättning. Har använt sambla (för 1/2 år sedan) och Lendo tycker jag är sjukt jobbiga med alla telefonsamtal. Föredrar att lösa det mesta digitalt.
Tips?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Söker någon långivare som är hyfsat "lätt" och erbjuder lång återbetalningstid. Skaplig ränta är en bonus så klart. Min UC är bra, 2,3 nånting, men har ganska hög skuldsättning. Har använt sambla (för 1/2 år sedan) och Lendo tycker jag är sjukt jobbiga med alla telefonsamtal. Föredrar att lösa det mesta digitalt.
Tips?
Goodcash är rätt lätta och allt digitalt
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Goodcash tar UC men själva lånet syns inte på UC. (Jag har ett aktivt lån där).
 

Conrad

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
16 Januari 2019
Meddelanden
181
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Söker någon långivare som är hyfsat "lätt" och erbjuder lång återbetalningstid. Skaplig ränta är en bonus så klart. Min UC är bra, 2,3 nånting, men har ganska hög skuldsättning. Har använt sambla (för 1/2 år sedan) och Lendo tycker jag är sjukt jobbiga med alla telefonsamtal. Föredrar att lösa det mesta digitalt.
Tips?
Tack för svar. Blev remember via Zmarta..12% ränta.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp